Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók
1783
1783. április 20.
II. József kiadta a magyarországi folyók hajózhatóvá tételéről szóló 3065. sz. rendeletét, amely a Helytartótanács feladatává tette a szükséges intézkedések megtételét.

Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
Nemzeti Hajózási Stratégia vitaanyagának véleményezése + Mellékletek + Háttéranyagok, információk
Péteri László




Nemzeti Hajózási Stratégia vitaanyagának véleményezése + Mellékletek + Háttéranyagok, információk

Tisztelt Juhos Úr!

Mellékelten küldöm a Nemzeti Hajózási Stratégia vitaanyagára / NHS vonatkozó észrevételeimet, javaslataimat, valamint a témához tartozó, fontosabb dokumentumokat, háttéranyagokat. Amennyiben a Reális Zöldek klub / RZK elnöksége egyetért az észrevételekkel, javaslatokkal, javasolom a 3a, 3b jelű dokumentumok (észrevételek, javaslatok + mellékletek) megküldését a kísérő levélben jelzett, Nemzetgazdasági Minisztérium hajozas@ngm.gov.hu e-mail címre.

Egyúttal javasolom a honlapra történő feltételt az összes, témához kapcsolódó melléklettel együtt.

Az NHS egyetlen előnye, hogy elkészült, és várhatóan napirendre kerül, és a média reflektorfénye talán - pozitív értelemben - rá fog világítani az eddig "szőnyeg alá söpört" témára!

Az már egy teljesen más kérdés, hogy szakmailag mennyire megalapozott az NGM által előterjesztett vitaanyag - különös tekintettel a hajózhatóság / hajózóút biztosítására, az árvízvédelemre, országosan, és a Budapest és környékét, valamint a hajógyártást érintő vitatható, és általunk erősen vitatott javaslatokra - és hogy lesz mindez összhangban az NFM / KKK által korábban előterjesztett, Nemzeti Közlekedési Stratégiával / NKS? (az NKS-ra tett észrevételeinkkel kapcsolatban azóta, se kép, se hang!)



http://mno.hu/hirtv_musorok/brutto-5165
14:55-24:00
2012.08.27. Hír TV „Bruttó” Nagy Katalin. Budapest. Dunai hajózás, kikötők. BKV, BKK – Vitézy Dávid, MAHART PassNave – SpanyikGábor, Magyar kikötő Zrt. – Varga István, telefonon Somlóvári László hajóskapitány.

Kiváncsi lennék, hogy a 2 tárca által megbízottak tudnak-e egymásról, a tervezési megbízás kiadását, tartalmi meghatározását koordinálta-e valaki? Arra már nem is merek gondolni, hogy az NKS és az NHS témájában érintett társminisztériumok szakértői (ha vannak még ilyenek? Lásd: Marton Tamás nyugdíjazása, a BM-hez került VÍZIG-ek, a VITUKI megszüntetése, stb.) be lettek-e vonva az előkészítésbe és a kidolgozásba? Mi van a Szabó Marcel által vezetendő "Bősi tárgyaló-delegáció"val, a Hágai-per lezárásával? Hogy lehet így stratégiát csinálni? (lásd: Európai Unió Duna Régió Stratégiája / EUDRS magyar részanyaga!)

Úgy látom, hogy az egész állami megrendelésre készülő tervezés rendszerét, jogi szabályozását, módszertanát alapjaiban kellene felülvizsgálni és a pozitív külföldi példák alapján - pl. ISRBC / Nemzetközi Száva Bizottság - Száva Integrált Vízgyűjtő-gazdálkodási Terve, (5 ország + EU + holland és szlovák szakértők bevonása, stb. - szakmai szempontok alapján, "pre-koncepció-mentesen", mielőbb korszerűsíteni! (Túl sokba kerül az adófizetőknek ez a sok "füstbe ment terv"!)

Baráti üdvözlettel:


--
Péteri László
okl.ép.mérnök, egyetemi tanársegéd
ny.min.vez.főtanácsos, belkereskedelmi-
idegenforgalmi szakértő

mobil: +36 30 319 2033


Mellékletek:

https://drive.google.com/file/d/0B2ifl7cAGjhpclNuRW5Pb2lJbHc/edit?usp=sharing










© Reális Zöldek Klub . Minden jog fenntartva.

Közreadva: 2012-09-29 (563 olvasás)

[ Vissza ]


Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.24 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::