Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók


Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
Bányai István és Péteri László levelezése
Péteri László




Tisztelt Bányai Úr! Kedves István!

Nagyon szépen köszönöm elismerő szavaidat, és születés-napi jókívánságaidat is, nagyon jól esett a visszajelzésed!

A hivatkozott cikket teljes terjedelmében, az átalam csatolt mellékletekkel, és id. Varga István barátom (akivel 1999-ben, a gr. Széchenyi Ödön Magyar Hajózási és Yacht Egylet keretében, a Széchenyi Lánchíd 150. évfordulója alkalmával, a III. Széchenyi Vízi Emléktúra keretében, végig hajóztuk Európát, a Duna-Majna-Rajna nemzetközi víziúton, a La Manche csatornán és a Temzén, a Budapest-London-Marlow útonalon, az Ő szervezésében) fiaihoz írt, és a részemre is megküldött, megható levelével együtt, megtalálhatod az alábbi internet-linkeinken:

http://realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1941
Magyar Duna-Tisza Stratégia? Mire (kire és meddig) várunk magyarok, itt a Duna-Tisza-közén?
http://realzoldek.weboldala.net/thumbnails.php?album=113 a fenti cikkhez csatolt mellékletek (több oldal, jobb alsó sarokban lehet tovább lapozni!)

A www.realzoldek.hu honlapon, a fényképem alatti szövegre kattintva, időrendi sorrendben megtalálhatók az írásaim, amelyek jelentős része hasonló témákkal foglalkozik!

Barátom, id. Varga István a Magyar Dunai Yacht Kikötők Egyesületének, majd a gr. Széchenyi Ödön Magyar Hajózási és Yacht Egyletnek kezdeményezője, ügyvezető elnöke, a Szentendrei és az Óbuda-Hajógyári-szigeti Wiking Marina tulajdonosa, ill. a Várkert-rakparti nemzetközi szállodahajó-kikötők (1-6) létesítésének, üzemeltetésének kezdeményezője volt, amelyet visszavonulása után, 3 fia visz tovább, a hatóságok változatlan gáncsoskodásai közepette, és ellenére! (Ezekről korábbi cikkeimben is beszámoltam, legutoljára a Várkert-rakparti, szállodahajó-kikötők bezáratásáról, amelyet Somlóvári László barátunk - a MAHART volt vezérigazgatója, jelenleg egy svájci folyamhajózási cég kapitánya - saját, személyes, negatív tapasztalataival kiegészített, ill. alátámasztott! Az I. ker. Önkormányzat és a Nemzeti Kikötő Zrt. közötti hosszú-távú, elvi megállapodás, és éves bérleti szerződés ellenére, egyoldalúan, mondva-csinált indokokra való hivatkozással, felmondta a Várkert-rakparti kikötők szerződését! A budai oldalon a 6 korszerű, kikötő-ponton hónapok óta üresen áll, miközben a külföldi szállodahajók 3-4-esével kötnek ki egymásra a pesti oldalon!). Se az I. ker. Önkormányzat, se a Főváros nem tesz semmit, ennek a botrányos helyzetnek - és a magyar nemzetgazdaságnak, a Fővárosnak, és az I. kerületnek is jelentős kárt, és nemzetközi presztizs-veszteséget okozó szituációnak - a soron-kivüli felszámolásában! Most mindenki a Nemzetgazdasági Minisztérium Nemzeti Hajózási Stratégiájától / NHS várja a megváltást, amely szakmailag teljesen elfogadhatatlan (Nemzetközi Hajóállomást a Csepeli Szabadkikötő helyére akarja áttelepíteni!!!?), és az NGM, a témában szakmailag illetékes Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal / NFM történő egyeztetés nélkül készítette! (RZK észrevételek is a honlapon vannak!)

Kellemes ünnepeket kíván,

Baráti üdvözlettel:


--
Péteri László
okl.ép.mérnök, egyetemi tanársegéd
ny.min.vez.főtanácsos, belkereskedelmi-
idegenforgalmi szakértő

mobil: +36 30 319 2033

2010-11-17-MagyarDemokrata-Mire_várunk-Duna-Tisza-vízlépcsők-hajózás-Udvarhelyi[1]JuhosL-VargaI-KerényiAÖ-cikk~0.pdf


----------------------------------------------

2012. október 21. 19:17 Bányai István írta, :
Kedves Kollégák!



Tájékoztatásul, mellékelten küldöm a "Magyar Demokrata" c. hetilap
2010.11.17-i számában, Udvarhelyi István tollából származó, a
Duna-stratégiával közvetlenül, ill. közvetve foglalkozó írást, amely hosszú
ideje az első, objektív, a Duna-stratégia "kulcs-kérdései"-vel, a
Bős-Nagymarosi Vízlépcső-rendszerrel, ill. a Hágai Nemzetközi Bíróság
itéletének végrehajtásával kapcsolatos legfontosabb tényeket is,
"kozmetikázás" nélkül bemutató írás, amelyben megszólal Juhos László, a
"Reális Zöldek" elnöke, Kerényi A. Ödön, az MVM ny. vezérigazgatóhelyettese,
és ifj. Varga István, a Wiking Yacht Klub elnöke, valamint a háttérből
2010.11.10-én, születésének 100. évfordulóján, dr. Mosonyi Emil akadémikus
"szelleme".



A cikk szerzője - az objektivítás biztosítása érdekében - jelzi a témával
kapcsolatban a Duna Kör, a Duna Charta, a Védegylet, ill. az LMP, stb.
képviselőinek korábbi és jelenleg is képviselt, "laikus" véleményét, és
"javaslatait" is, de egyúttal - érvanyagként - ismerteti a tavaly, 99 éves
korában elhunyt, dr. Mosonyi Emil, akadémikus, a "vízépítés nemzetközi hírű professzorá"-nak pozitív szerepét, tevékenységét is, valamint a Hágai
Nemzetközi Bíróság itéletének legfontosabb megállapításait!



Ez utóbbira nem nagyon szoktak hivatkozni, nem véletlenül! Az "Irreális
Zöldek" számára van egy rossz hírünk: Ezek szerint tény, hogy
Magyarországnak nem volt joga felfüggeszteni, majd leállítani a Nagymarosi beruházást, ill. az 1977. évi államközi szerződés jelenleg is érvényben van!
Magyarországnak és Szlovákiának "jóhiszeműen" kell tárgyalnia, ill. a
Feleknek egy közös üzemeltetési rendszert kell kidolgozniuk, stb!



Az eddig eltelt 20 év alatti "titkos tárgyalások"-ról semmi konkrét eredmény nem szivárgott ki! Lehet, hogy nincs is? A "tabu" téma ügyében évtizedek óta "süketek párbeszéde" folyik, egyoldalú média-stratégia keretében! Ilyen előzmények után nem csoda, hogy a téma eddig "tabu" volt! De meddig?



Az a tény, hogy egy ilyen tartalmú cikk Magyarországon megjelenhetett,
kezdetnek nem rossz, önmagában is üdvözlendő!



A cikkel kapcsolatos első visszhangok közül csak egyet emelek ki, egy Apa
megható, de egyben gratuláló válaszlevelét a fiához, ifj. Varga Istvánhoz (a
mellékelt cikk egyik riportalanya, aki másik 2 testvérével, apja nyomdokain,
átvéve a "stafétabotot", megszállottként tovább harcol a "Dunáért", a
tényleges magyar érdekekért.)!



Ifj. Varga István levele:



Kedves Barátaim, Tisztelt honfitársak!


Büszkén küldöm részetekre e cikket, amely a mai Demokrata újságban jelent
meg. Célja, hogy felrázzuk az állóvizet, s emészthető, rövid formában
bemutassa sokunk több évtizedes törekvését, illetve a Kormánypárt is
releváns forrásból, indirekt módon értesüljön erről a fantasztikus
lehetőségről, kötelezettségről.


Üdvözlettel,
ifj. Varga István



Varga István levele, ifj. Varga Istvánnak:

Kivonat:



"Bubu!


Gratulálok! Büszke vagyok Rád, hogy tovább viszed azt, amin én 15 évet
dolgoztam.

Ugyanezt az elvet kell végig vinni a Duna-Balaton, azaz a Sió-csatorna cca.
110 km, a hiányzó 3-4 db zsilip megépítésével, a Mosoni-Duna cca 115 km
zsilippel történő duzzasztásával végig hajózhatóvá tehető.

A Tisza zsilip-rendszerének befejezése a Csongrádi és a Felső-Tiszán 1 db
zsilip építésével teljesen befejezhető a Széchenyi - Vásárhelyi terv és
Magyarország bekapcsolhatóvá válik az EU hajózható 18 000 km-es egységes
vízrendszerébe.

...

Apád
Varga István
Genesis Energy Befektetési Nyrt
Igazgató Tanács tagja, alelnök"



Háttérinformációként csak annyit, hogy Varga István - "a Duna megszállottja"
- nevéhez fűződik - többek között - a Magyar Duna Yacht Kikötők
Egyesületének / MDYE (1992), majd a gr. Széchenyi Ödön Magyar Hajózási és
Yacht Egylet megalakítása, a "Sporthajósok kézikönyve a Duna Magyarországi
szakaszáról" c. hajózási kézikönyv, térképekkel, stb. kiadása, az I.
Széchenyi Vízi Emléktúra (1997. Bp.- Párizs), a II. Széchenyi Vízi Emléktúra
(1998. Bp.- Isztambul - Rodostó), a III. Széchenyi Vízi Emléktúra (1999.
Bp.-London-Marlow), Al-Duna - Vaskapu Vízi Emléktúra (2005.), a "Hableány"
nevű hajó másának megépítése, és egyéb, Dunával kapcsolatos rendezvények
megszervezése és lebonyolítása (Széchenyi Lánchíd 150. évfordulóján
koszorúzás, stb.), valamint a Szentendrei, Bp. Óbudai-Hajógyári-szigeti
Wiking Marina, nemzetközi yachtkikötő, Tiszai yacht-, és csónakkikötők
(Tokaj, Abádszalók, Tiszaroff), valamint több budapesti, nemzetközi
szállodahajó-kikötő, budapesti "Vízitaxi" szolgáltatás beindítása, 3 fia és
munkatársai segítségével, stb.










© Reális Zöldek Klub . Minden jog fenntartva.

Közreadva: 2012-10-23 (723 olvasás)

[ Vissza ]


Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.47 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::