Péteri László
2012.11.28. MT Zrt. Turizmus Nyílt Nap.- VAM Design Center. Képek. BUÉK 2013.
Kedves Kollégák!
Ígéretemhez híven - ugyan, egy kis késéssel - emlékeztetőül küldök néhány képet a Turizmus Nyílt Napról, és egyúttal Boldog Újévet Kívánok mindenkinek. Egyúttal mellékelek egy rövid, de tanulságos videót, J. S. Bach művéből, egy orosz variációt, "több tételben", tangóharmonikára:
http://www.youtube.com/watch?v=JHQqJDBjfSM&feature=related 4:35 Uploaded on Oct 10, 2011. Ivan Zamotajev, Moszkva. Johann Sebastian Bach – orosz módra, tangó-harmonikával.
Jó szórakozást kíván:
--
Péteri László
okl.ép.mérnök, egyetemi tanársegéd
ny.min.vez.főtanácsos, belkereskedelmi-
idegenforgalmi szakértő
mobil: +36 30 319 2033
Utóirat: a mellékelt képek között 1 "kakukk-tojás" van!
A 3538b képet én manipuláltam, az üres vetítő-vászonra én írtam bele utólag a hiányérzetemet a 2013. évi Turizmus Marketing Stratégiával kapcsolatban! Nevezetesen:
Az Európai Unió Duna Régió Stratégiáját / EUDRS-t a 2011. első félévi magyar EU elnökség idején fogadták el!
Az MT Zrt turizmus marketing-stratégiájában ennek nyoma sincs! (1 dián, csak a belföldieknek szólóan a "vízparti turizmus" szó szerepelt ugyan, de a külföldieknél még az sem! A szakértők eddigi, egybehangzó véleménye szerint az EUDRS-ből csak 2 dolog hiányzott: a "Duna" és a "Stratégia"!
Ehhez - igen sajnálatos módon - harmadikként a "turizmus" is csatlakozott, a látottak, hallottak alapján, pedig - nem hivatalos információink szerint- állítólag készült a jogelőd minisztérium megbízása alapján - a magyar Duna-stratégia részanyagaként - egy dunai víziturzmus fejlesztésére vonatkozó dokumentáció! (vízi-, vízparti-, kerékpáros-, öko-, kulturális-örökség-, vidéki-, falusi-, horgász-, vadász-, lovas-, gyógy-, termál-, wellness-turizmus, stb., ill. EuroVelo - EV-6.sz. Duna-menti-, EV-11.sz. Zemplén-Bodrog-Tisza-menti-, EV-13.sz. Vasfüggöny kerékpárút-hálózat, Dunai limes, valamint a dunai-, tiszai nemzetközi szálloda-hajózás, kikötő-hálózat-fejlesztés, stb. hol szerepel? A Budapesti Nemzetközi Hajóállomáson 3-4-vel kötnek ki egymásra a hajók, ha az alacsony vízállás miatt, egyáltalán lehet a magyar Duna-szakaszon hajózni! A Budai Várkert-rakparti - magán kezdeményezés, beruházás és üzemeltetés, ill. az öszes hatósági engedély és hoszú-távú megállapodás alapján létrehozott - kikötők (6 db) az I. kerületi Önkormányzat "áldásos tevékenysége" (szerződés egyoldalú felmondása!) miatt, üresen állnak, a Főváros és a Kormány tehetelen! A külföldi hajóstársaságok szállodahajói - érvényes szeződésük ellenére - nem köthettek ki! Az egyik, első "áldozat" és "bűnbak" éppen a magyar Somlóvári László, a MAHART volt vezérigazgatója, jelenleg az egyik külföldi szállodahajó kapitánya volt, aki az egyik országos TV-ben volt kénytelen beszámolni, a hajó utasaival együtt átélt, igen kínos "élményei"-ről, és a negatív nemzetközi visszhangról! Ilyen fogadtatás után, csinálhatunk akármilyen jó marketing-startégiát! A "száj-propagandánál nincs hatásosabb! Aki tudja a választ a fentiek jövőben elkerülésére vonatkozóan, kérem értesítsen!)
.
© Reális Zöldek Klub . Minden jog fenntartva.