Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók
1856
1856. március 30. A krimi háborút lezáró párizsi békekongresszuson több pontban foglalkoztak a Duna torkolati szakasza hajózhatóságának kérdésével. A folyó torkolatánál szükséges szabályozási munkák kijelölésére és végrehajtására a szerződést aláíró hét nagyhatalom döntött az Európai Duna-bizottság létrehozásáról.

Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
Magyar hajózás tragikus sorsa
Kerényi A. Ödön




Kedves Péteri Laci!

Kérésedre mellékelem a Szalma Botond levelét és annak mellékletét.
A MAHOSZ tanulmánya a magyar hajózásról és jövőjéről kitűnő, tárgyilagos anyag. Jó lenne, ha a kormánykörök felfigyelnének rá.

A közlekedési ágazat éppen olyan mostoha gyermeke a magyar kormányoknak, mint a vízenergia hasznosítás az energetika állami terveiben.
A tanulmány szemléletesen bizonyítja, hogy a közúti és vasúti közlekedésnél a hajózás lényegesen gazdaságosabb és környezetkárosító hatása azokéhoz képest eltörpül !

A Duna komplex hasznosításának az elhanyagolása mindkét ágazat közös károkozója és a nemzetgazdaság fejlesztésének stratégiai hibája. Ellentétes az EU preferált irányelveivel is.

A kulcskérdés a Duna vízlépcsőzése, amely mind a nemzetközi hajózás, mind az áramszolgáltatás leggazdaságosabb fejlesztését szolgálná.

Vízlépcsők nélkül a Duna medermélyülése tovább fokozódik és a legkisebb vízszint csökkenése ezer milliárd forintokban számítható károkat okoz.

A vízlépcsőkkel történő duzzasztás kezdő lépése a Nagymarosi Vízerőmű újraépítése lenne, amire a hágai Nemzetközi Bíróság 1997. évi Ítélete kötelezte Szlovákiát és Magyarországot, amikor érvényesnek mondta ki az eredeti államközi egyezményt és szerződést.
A magyar kormányok alkotmányértő módon, félremagyarázva az Ítéletet, immár 16. éve megakadályozták annak végrehajtását.

A hajózás és az energetika csak közös erővel lennének képesek a téves kormányálláspont megváltoztatását elérni.
Erről szol a Duna stratégia téves értelmezéséből származó hátrányok című, aktualizált tanulmányom, amit ismét mellékelek.

A Duna Bizottság irányelveiben előírt 2,5 m , biztosítandó hajó merülés fontosságát mutatja be a MAHOSZ tanulmánya, amely a merülés mélységét és szállítható tömeg összefüggését szemlélteti és a növelés gazdaságosságát bizonyítja. Ennek alapján növelték az európai kontinens Atlanti Óceánba ömlő nagyobb folyói végső szakaszaiban immár 6 méterre a hajók merülését.

A Reális Zöldek Klub eddig is a közös fellépést támogatta, amit célszerű lenne folytatni és erősíteni.

Baráti üdvözlettel
Ödön Bá’



Somlóvári László részére 20130227.pdf


K.A.Ö. aktualizált tanulmánya 3









© Reális Zöldek Klub . Minden jog fenntartva.

Közreadva: 2013-02-28 (500 olvasás)

[ Vissza ]


Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.28 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::