Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók
1783
1783. április 20.
II. József kiadta a magyarországi folyók hajózhatóvá tételéről szóló 3065. sz. rendeletét, amely a Helytartótanács feladatává tette a szükséges intézkedések megtételét.

Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
A Lajta-monitor már végre révbe ért! És a magyar dunai hajózás, kikötő-, és hajóépítés? 1. rész. Lajta / Leitha Monitor Múzeumhajó már a Parlament kikötőjében van
Péteri László




A Lajta-monitor már végre révbe ért! És a magyar dunai hajózás, kikötő-, és hajóépítés? 1. rész. Lajta / Leitha Monitor Múzeumhajó már a Parlament kikötőjében van.

Kedves Kollégák!

Viszontagságos történelmi előzmények után - sok szakember áldozatos munkája eredményeként - végre révbe ért a Lajta/Leitha Monitor Múzeumhajó, a magyar Parlament előtti, dunai kikötőben!

A Dunai Flottilla és a Lajta-monitor történetének egy kis szeletével, 1997-től, az I. Széchenyi Vízi Emléktúra (Budapest-Párizs) Óbudai Hajógyári-szigeten levő, Wiking Marina kikötőjéből történő indulásán való részvételtől, a 2010.08.20-i, a Duna Fővárosi szakaszán, a Széchenyi Lánchíd és a Magyar Tudományos Akadémia tövében történt újraszenteléséig foglalkozó írásom az interneten az alábbi linken tekinthető meg, fényképekkel és egyéb dokumentumokkal kiegészítve: http://realzoldek.hu/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=496

Köszönet érte Mindenkinek, elsősorban azoknak, akiknek része volt a monitor felújításában. (a helyszűke miatt eltekintek a részletes felsorolástól, de akit érdekel a Lajta-monitor kalandos története, annak ajánljuk az alábbi internet-linkek megtekintését: http://hajosnep.blog.hu és a http://lajtamonitor.hu/Cimkek/leitha )

A kiegészítésül a mai, friss, zömmel VIP és protokoll hírekből a mellékletek adnak ízelítőt.

Jó szórakozást és kellemes hétvégét kíván,

Baráti üdvözlettel:

--
Péteri László
okl. építészmérnök, egyetemi tanársegéd
ny. min. vezető főtanácsos, belkereskedelmi-
idegenforgalmi szakértő

mobil: +36 30 319 2033

Utóirat: A Lajta-monitor, a magyar dunai hajózás, a magyar hajógyártás, a MAHART és a Dunai Flottilla története sok tanulsággal szolgál a jövőre nézve is, de ezeket a tanulságokat - a politikai döntéshozóknak és döntés-előkészítőknek - le is kellene vonni, és figyelembe kellene venni a jövőbeni fejlesztési koncepciók, stratégiák és tervek kidolgozása / kidolgoztatása során.
El kellene kerülni azt, hogy évek, vagy évtizedek múlva állapítsuk meg újból, hogy Magyarország és a Duna ismét a "kihasználatlan lehetőségek tárháza" maradt! (lásd: EU Duna-stratégia magyar részanyagai - árvíz-, belvíz-, vízszennyezés-, aszály elleni védelem, személy-, és teher-hajózás, kikötő-hálózat, vízenergia többcélú hasznosítása, vízi-, vízparti-, kerékpáros-turizmus integrált tervezése, komplex fejlesztése, stb.?))
A fentiekre a téma jelentősége miatt - lehetőségeinkhez mérten - a jövőben még visszatérünk.


Mellékletek:











© Reális Zöldek Klub . Minden jog fenntartva.

Közreadva: 2014-08-15 (516 olvasás)

[ Vissza ]


Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.20 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::