Reális Zöld Valóság
Reális Zöldek Klub internetes újság ( Nyilvántartásba vétel - Országgyűlési tudósítások)
  Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hírküldés
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Támogatók
· Vélemények
· Tartalom
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Linkcsere

ReálZöldek logo


Link elérhető
http://realzoldek.hu/
zoldlogo150.gif


Link elérhető
http://realzoldek.hu/
rgszold.jpg


 
Kapcsolódás

Honlapunk kódja

 
Történelmi
Évfordulók


Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Dr. Szabadi Béla blogja
"Kiszorított véleményem"
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
2014.11.24. Adalékok a Főpolgármesteri Hivatalban - Tarlós István képviseletében - Varga Zsolt főtanácsadóval tartott, mai megbeszéléshez - 2 - Diebel Dietrich





2014.11.24. Adalékok a Főpolgármesteri Hivatalban - Tarlós István képviseletében - Varga Zsolt főtanácsadóval tartott, mai megbeszéléshez.

Tisztelt Kollégák!
A mai összejövetelen Békési Imre igazgató felvázolta Budafok és a budafoki borkereskedelem helyzetét. Mivel ennyi bor már sosem kell, mint amekkora mennyiséget állítottak elő ott a rendszerváltás előtt, Békési Úr úgy döntött, hogy a többszintű városrész alsó szintjén, azaz a 17 km hosszú pincevilágban (ez csak az idegenforgalom számára fontos járatok hossza, Budafok teljes pincehossz kb. 60 km, a XXII. kerületé Nagytéténnyel együtt 120 km) idegenforgalmi látványosságot hoz létre, amelynek első fázisa a Borváros magjának felépítésével meg is valósult.
A Borváros önmagában jelen állapotban még nem tudja teljesíteni a vele szemben állított elvárásait, mert az ehhez legszükségesebb része, a turistabarát közlekedés még vár a megvalósítására.
Ehhez a valamikor egybefüggő pincejáratok ismét össze kell kötni, de most már úgy, hogy ez idősebb látogatók számára is bejárható legyen.
Ezt a legjobban úgy lehet megvalósítani, ha Budafokon a Borhegy közelében olyan kikötő létesüljön, amit BKV jeggyel lehetne elérni.
Mellékelt képsorozat mutatja a Záborszky pincészet főépületét, a Borhegy alatti pincerendszert, az eddigi fejlesztések eredményeit, a még létesítendő föld alatti közlekedési kapcsolatokat és a már létező kiépített kikötőhelyet, amin azonnal lehetne akár szállodahajók fogadására is alkalmas pontont kikötni.
A létező zebrán és vasúti aluljárón át el lehet jutni olyan kockakövekkel kirakott volt iparvágányra, ahol terveink szerint vasúti miniskanzent lehetne létesíteni, amely bemutatná a vasúti borszállítás történetét szinte autentikus, a MÁV Nosztalgia által helyreállított járművek bemutatásával.
Onnan olyan alagúton keresztül lehet bejutni a pincevilágba, amelyen keresztül annak idején tömlők segítségével töltötték fel a vasúti tartálykocsikat.
Közben a Borváros is kiegészül étteremmel és idegenforgalmi bolhapiaccal.
A pincékben csak elvétve létesült sínrendszer, ezért a turistaközlekedést normál vonatokkal nem lehet lebonyolítani. Ehhez olyan elektromos járművekből álló szerelvényt tervezünk létesíteni, amely képes a pincejáratokon végig haladni anélkül, hogy az éles kanyarokban súrlódna a falat. Ez a járműtípus oltalmi védettséggel fog rendelkezni.
A tervezett kikötő mellett olyan hajómalom mását tervezünk bemutatni, amely a hagyományos malomkő mellett generátort is hajt, így a kikötő üzemeltetéséhez szükséges áramot is termelheti.

A képsorozat mérete meghaladja a 15 MB-t ezért ezt normál módon nem lehet továbbítani. A képek ezért egy "Toldacuccot" külön küldeményében fognak érkezni.

Fényképek megtekintése!

További kérdésekre szívesen válaszolok.

Tisztelettel
Diebel Dietrich
tanácsadó
06-30-9628469
dietrich.diebel@gmail.com









© Reális Zöldek Klub . Minden jog fenntartva.

Közreadva: 2014-11-29 (762 olvasás)

[ Vissza ]


Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.10 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::