Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók
1856
1856. március 30. A krimi háborút lezáró párizsi békekongresszuson több pontban foglalkoztak a Duna torkolati szakasza hajózhatóságának kérdésével. A folyó torkolatánál szükséges szabályozási munkák kijelölésére és végrehajtására a szerződést aláíró hét nagyhatalom döntött az Európai Duna-bizottság létrehozásáról.

Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
MAHOSZ elnökség
Péteri László




Tisztelt Szalma Úr! Kedves Botond!

Nem gondoltam volna, hogy a magyar hajózás szakmai berkeiben is felüti a fejét a politika! Kérdés, hogy kik azok a "küldöttek", akik felvállalták a "közvetítő" szerepét, ebben az egyértelműen "politikai" indíttatású ügyben, mindazok után, ami a KDNP berkeiben történt, megcsúfolva a "keresztény" és a "demokrata" értékeket, elveket és gyakorlatot is!

A fentiektől függetlenül - kívülállóként - az a javaslatom, hogy eszedbe se jusson önként, dalolva lemondani a Magyar Hajózási Szövetség elnöki tisztségéről, mert ebben az esetben - ismerve az ellenjelölt korábbi szakmai tevékenységét (lásd: 2012.06.07. EU közlekedési miniszterek Luxemburgi "Közös Nyilatkozata" a dunai hajózás fejlesztésére vonatkozóan, amelyről csak 1 (!), a magyar aláírás hiányzik!) - semmi esélyt nem látok arra, hogy a magyar hajózás fejlesztésének ügyét, az Európai Unió Duna Régió Stratégiája / EUDRS magyar részanyagának komplex szakmai szempontok alapján történő kidolgoztatását, integrált ágazati-, tárcaközi-, területi-, hálózati-, intézményi tervezését, komplex fejlesztését és finanszírozását (EU+hazai társfinanszírozás), többcélú hasznosítását (árvíz-, belvíz-, aszály-, vízszennyezés elleni védelem, vízkészlet-gazdálkodás, vízkormányzás, vízenergia-termelés, vízi-közlekedés/szállítás, személy-, és teherhajózás, kikötőhálózat-, vízi-, vízparti-, kerékpáros-, öko-turizmus, terület-, és vidékfejlesztés, mezőgazdasági öntözés, stb.) - Rajtad kívül - Mindannyiunk érdekében, kikényszerítse!

Egyúttal - a mai leveled apropóján - mellékelem emlékeztetőül korábbi "Duna-stratégiá"-val, a magyar hajózással, kikötőhálózat-fejlesztéssel kapcsolatos írásaim kivonatát, amelynek megszületésében - akarva-akaratlanul - Te is jelentős szerepet játszottál, mind a mai napig, de remélem, hogy változatlanul, a továbbiakban a jövőben is!

Innen szép nyerni!

Remélem, hogy kollégáid, barátaid, hajós-társaid nem hagynak cserben, és eddigi szakmai tevékenységedet, erkölcsi-, etikai-, és morális tartásodat is figyelembe vevő döntést hoznak majd.
Ennek alátámasztására, és mindazok tájékoztatására, akik nem kísérték figyelemmel az elmúlt években a magyar hajózással kapcsolatos erőfeszítéseidet, mellékelem az alábbi kivonatokat, mellékletekkel, dokumentumokkal együtt!

Kitartást, jó erőt, egészséget és további szakmai sikereket kíván, az egész nemzet, a nemzetgazdaság, az Európai folyók-, és ezen belül a Kárpát-medence és a Duna-, Tisza-, Dráva-, Száva-mentén élők érdekében is,

Baráti üdvözlettel:

Péteri László

Utóirat:
- a mellékelt írásaimhoz - tömörített formátumban - alátámasztó dokumentumok, térképek, fényképek, videó-, és hangfelvételek is tartoznak, de ezek egy részét időközben eltüntették az internetes honlapról, ezért azok helyett is elnézést kérek, akik ezt tették!
A lényeg azonban - szégyen-szemre - megmaradt: "A Duna-stratégiából csak 2 dolog hiányzik: 1. a Duna 2. a Stratégia" (Szalma Botond után, szabadon!)
- érdemes megnézni, hogy az Európai Unió és Magyarország közötti, 2014-2020 évekre vonatkozó "Partnerségi Megállapodás"-ban, ill. az IKOP-ban (Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív program) a Dunát és a hajózás fejlesztését érintően mi szerepel? (Aki talál valamit, értesítsen! A Duna vize közben - hasznosítatlanul, vagy jelentős károkat okozva - tovább folyik csendesen!)


--
Péteri László
okl. építészmérnök, egyetemi tanársegéd,
ny. min. vezető főtanácsos, Országos Idegenforgalmi Hivatal v. főmérnöke,
belkereskedelmi-idegenforgalmi szakértő

mobil: +36 30 319 2033


Mellékletek:




2012-06-07-EUDRS-PA1a-Dunai-hajózás-fejlesztése-EU-KözlMin-KözösNyilatkozat[1a]H-VölnerPál-hiányzik


2011-Szalma Botond-Duna-stratégia-hajózási-logisztikai-szemmel[1]RZK-SzB


2011-04-12-Százmilliárdokat-veszítettünk-a-Dunán[1a]SzalmaBotond-Kisalföld


2012-Péteri László írásai-Duna-stratégia 1 éve-kivonat[1]ReálisZöldekKlub-honlapja



------------------------------------------------

Kedves Kollégák!

Kiegészítésül küldöm a Duna "virtuális" hajózhatóságáról szóló MTI tudósítást, amelynek címét helyesbíteni kellene, vagy a politikai döntéshozóknak figyelembe kellene venni a Magyar Tudományos Akadémia javaslatait! (lásd: mellékelt megjegyzéseink és az illusztrációk!)

Baráti üdvözlettel:

Péteri László



2015-03-31-Virtuálisan is hajózhatóvá vált a Duna-GoogleStreetView[1]MTI-TPB


Vízlépcsőket javasol az MTA[1]NSZ-ÖtvösZoltán-cikk











© Reális Zöldek Klub . Minden jog fenntartva.

Közreadva: 2015-04-06 (390 olvasás)

[ Vissza ]


Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.22 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::