Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók


Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
Hol késik a magyar Duna-/Tisza-/Dráva-stratégia megvalósítása? Ki ezért a felelős? Ki képviseli a magyar érdekeket? Mi van, ill. lesz Bős-Nagymarossal, a DaHar programmal?
Péteri László




Hol késik a magyar Duna-/Tisza-/Dráva-stratégia megvalósítása? Ki ezért a felelős? Ki képviseli a magyar érdekeket? Mi van, ill. lesz Bős-Nagymarossal, a DaHar programmal?

Kedves Kollégák!

Az Európai Unió és Magyarország között a 2014-2020 évek közötti tervidőszak - előreláthatólag utolsó EU-s - támogatási programjai közül a közlekedés-fejlesztésre vonatkozóan úgy telt el 2 év, hogy valójában, érdemben semmi nem történt, azon kivül, hogy általános, elvi jellegű sajtóközlemények sora jelent meg, többször ismételve szinte ugyanazokat az általános semmitmondó információkat. (lásd: MTI-OS 2015.06.30. és a 2015.07.13.-i közlemény)
A legutolsó közleményből kitűnik, hogy a vízi-közlekedés/szállítás, személy-, és teherhajózás, a kikötőhálózat-fejlesztés (lásd: DaHar-program), a vízi-, vízparti-, kerékpáros- (EuroVelo® Európai Kerékpáros Vándorút Hálózat EV-6. és 11.sz. Duna-, ill. Tisza-menti), és kulturális- (Dunai limes) turizmus hálózatának integrált tervezése, komplex fejlesztése és finanszírozása valójában nem fontos a mindenkori Magyar Kormányok számára, sem a Dunán - mint nemzetközi víziúton -, sem a Tiszán - mint nemzetközi víziúttá nyilvánítandó folyón -, sem a Dráván.
Az Európai Unió Duna Régió Stratégiáját / EUDRS a 2011. első félévi soros magyar elnökség idején - mint annak "vezérhajóját" - fogadtattuk el az EU-val, nagy csinnadratta, nemzetközi konferencia-sorozatok, "Duna-Csúcs", dinom-dánom, stb. közepette, óriási "siker-történet"-ként!
A szakértők egy része már akkor is jelezte - szóban és írásban is - hogy a Duna-stratégiából csak 2 dolog hiányzik, 1. a Duna, 2. a Stratégia!
Az EUDRS 11+1=12 prioritása hazai részanyagának konkrétumairól azóta semmi hír, a témában illetékes minisztériumok honlapjain, mintha "megállt volna az idő", se kép, se hang! (pl. PA1a. Víziközlekedés, hajózás) Ugyanez vonatkozik a Hazánkat érintő, egyéb EU-s programokra is (a Duna-menti kikötőhálózat fejlesztését szolgáló, nemzetközi "DaHar program" - nem hivatalos információink szerint - teljesen leállt, a magyar főkoordinátor, Dunaújváros, a Dunaferr vezetői - akiknek sok munkája fekszik a fejlesztési program eddigi előkészítésében és koordinálásában, ill. az elkészült és jóváhagyott projektben - nyilván értetlenül állnak azelőtt, hogy éppen a megvalósítás küszöbén, miért kell leállni, abbahagyni? Azt hittük, hogy nemsokára a megvalósítás "Nyító konferenciá"-jára kerül sor, de úgy látszik tévedtünk!)
Magyarország képviselője volt az egyetlen, aki az EU közlekedési miniszterei közül, a mai napig nem írta alá a 2012.06.07-i, Luxembourgban kiadott "Közös Nyilatkozat"-ot, az EUDRS-ért akkor felelős EU-biztos, Johannes Hahn többszöri kezdeményezése, kérése ellenére sem!

Aki a fentiekre vonatkozóan ésszerű magyarázatokat tud adni, kérem, értesítsen!

Baráti üdvözlettel:
--
Péteri László
okl. építészmérnök, egyetemi tanársegéd
ny. min. vezető főtanácsos, belkereskedelmi-
idegenforgalmi szakértő

mobil: +36 30 319 2033


Mellékletek:


2015-06-30-NFM-közlemény-12-magyar-közlekedésfejlesztési terv-EB-jav[1-3]MTI-OS


2015-07-13-NFM-közlemény-12-magyar közlekedésfejlesztési projektről döntött az EB[1-3-]MTI-OS


2012-06-07-EUDRS-KözlMin-Declaration-aláírások[1a]H-VölnerPál-hiányzik


















© Reális Zöldek Klub . Minden jog fenntartva.

Közreadva: 2015-07-14 (407 olvasás)

[ Vissza ]


Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.20 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::