Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók
1856
1856. március 30. A krimi háborút lezáró párizsi békekongresszuson több pontban foglalkoztak a Duna torkolati szakasza hajózhatóságának kérdésével. A folyó torkolatánál szükséges szabályozási munkák kijelölésére és végrehajtására a szerződést aláíró hét nagyhatalom döntött az Európai Duna-bizottság létrehozásáról.

Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
EU Duna Stratégia és a Duna magyarországi szakaszának hajózhatósága?
Péteri László




Kedves Kollégák!



Az Országos Környezetvédelmi Tanács Vízügyi Bizottságának / OKT-VB 2009.09.24-i ülésére, a Duna hajózhatóságával kapcsolatban, Íjjas István által készített összefoglalóval, ill. a Magyarországi Régiók Brüsszeli Képviseletén, az "EU Duna Stratégia" előkészítésével foglalkozó, 2009.10.06-án tartott, nemzetközi konferencián elhangzott, és az interneten elérhető anyagaival kapcsolatos, korábbi észrevételeim, javaslataim kiegészítéseként, mellékelten megküldöm a VITUKI által a "Duna hajózhatóságának javítása" c. közbenső, 2009. augusztusi tanulmányának összefoglalójával kapcsolatos további észrevételeimet és javaslataimat, a kapcsolódó mellékelt, dokumentum-kivonatokkal együtt.

A magyarországi Duna-vízgyűjtő vízgyűjtő-gazdálkodási terve, 2009. augusztusi kéziratával kapcsolatos észrevételeinket, javaslatainkat a 2009.09.30-i, eredti határidőre elkészítettük, és hivatalosan is megküldtük az illetékeseknek. Megemlítjük, hogy a Szigetköz vitafórum elmaradt, módosított időpontjáról és helyszínéről változatlanul nincs még információnk!



Az elmúlt év(tized)ek alatt - nem kevés közpénzből - elkészült különböző anyagok jelentős része (a helyszíni felmérések, objekltív vizsgálati anyagok kivételével) a tervezői szabadságot, és szakmai korrektséget korlátozó, tervezői megbízások és szerződések miatt - felesleges idő-, és pénz-pocsékolásnak minősíthetők, tekintettel arra a közismert tényre, hogy a dunai hajózás kapcsán a duzzasztás, a vízenergia komplex hasznosítása, ill. az OVGT készítése során még az árvízvédelem, a kapcsolódó terület-, és vidékfejlesztés, mezőgazdasági öntözés, stb. is eleve ki volt / és van zárva (!) a vizsgálható alternatívák közül! A költség-haszon elemzések az "elmaradt haszon"-nal nem számolnak, stb.!



A fenti, egymással is összefüggő magyar dokumentumok közös jellemzője, hogy formálisan, ugyanarra az EU-VKI-ra, és egyéb nemzetközi előírásokra hivatkozva - formálisan, tényleges, érdemi, szakmai egyeztetés nélkül - készített magyar koncepciók, stratégiák, programok, és tervek teljesen "szembe mennek" a többi EU-tag-, ill. Duna-menti ország - saját nemzeti érdekeit is képviselő - stratégiáival és gyakorlatával! (lásd: szerb, román, bolgár "Duna stratégiák" kivonatait, a korábbi cikkeimből!)



Jó lenne, ha a magyar döntéshozóink még időben felfigyelnének erre a "kis, lényegtelennek tűnő apróságra"!



Baráti üdvözlettel:

--

Péteri László

okl.ép.mérnök, egyetemi tanársegéd

ny.min.vez.főtanácsos, belkereskedelmi-

idegenforgalmi szakértő



mobil: 06 30 319 2033








Műszaki beavatkozási változatok közérthető összefoglalója





„A Duna hajózhatóságának javítása” c. VITUKI tanulmány











© Reális Zöldek Klub . Minden jog fenntartva.

Közreadva: 2009-10-21 (782 olvasás)

[ Vissza ]


Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.20 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::