Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók
1856
1856. március 30. A krimi háborút lezáró párizsi békekongresszuson több pontban foglalkoztak a Duna torkolati szakasza hajózhatóságának kérdésével. A folyó torkolatánál szükséges szabályozási munkák kijelölésére és végrehajtására a szerződést aláíró hét nagyhatalom döntött az Európai Duna-bizottság létrehozásáról.

Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
Európai Duna Régió Stratégia / EDRS kérdőjelekkel
VízügyekEurópai Duna Régió Stratégia / EDRS vízi-, vízparti-, kerékpáros-turizmusának fejlesztése kérdőjelekkel!


Kedves Kollégák!

Az Európai Duna Stratégiával összefüggő - a korábbi kormányok, különböző minisztériumai által kiadott - tervezési megbízások, ill. tervezői munkálatok, egymástól függetlenül és koordináció nélkül folytak, és folynak, korábbi észrevételeink, vészjelzéseink ellenére.


Mit csinált 2009. óta az EDRS Tárcaközi Munkacsoport, az ülésezéseken kívül? Mire jó a több, mint 300 "projekt-ötlet", stratégia, koncepció nélkül? A Duna hajózhatóságának biztosítását szolgáló - a Duna Bizottság és az ENSZ-EGB és az EU ajánlásait tartalmazó "Közös Nyilatkozat"-tal összhangban levő - törvénnyel ellentétes, 1139/2004.(XII.11.)Kormányhatározat 2/a pontjának hatályon kívül helyezését - többszöri írásbeli kezdeményezés, előterjesztés ellenére - miért nem sikerült elérni? (ez a szlovák féllel történő érdemi tárgyalások egyik legfőbb akadálya!)

A kérdések száma úgy tűnik több, mint az érdemi válaszoké!

Az EDRS turizmust érintő részeinek tervezésébe turisztikai szakembereket, a turizmus állami-, területi irányítási és koordinációs rendszerének képviselőit nem vonták be, ugyanúgy, ahogy a Duna hajózhatóságának javít(gat)ását célzó tervezéstől a hajózással, energetikával, turizmussal foglalkozó szakembereket is sikerült távoltartani!

Mindkettőnek megvan az eredménye, amint azt a mellékelt dokumentumok is igazolják!

Úgy tűnik azonban, hogy a második Orbán Kormány minisztériumai közötti koordináció is nagyon nehezen alakul, pedig a 2011. évi magyar EU-elnökségig - amelynek napirendjén - remélhetőleg szerepel majd az EDRS megtárgyalása, már csak pár hónap van hátra! (változatlanul nincs kormányzati elképzelés a magyar Duna-stratégia kérdésében, rengeteg nyított ügy, rendezetlen nemzetközi és hazai téma van, az eddig elkészült tervek nem alkalmasak a magyar javaslat megalapozására, de még az Új Széchenyi Terv / ÚSZT keretében 2011.01.15-ig meghirdetendő, pályázati kiírásokhoz sem!)

Innen szép "nyerni", amit - az ország, a nemzet és az egész Kárpát-medencei magyarság érdekében - szívből kivánunk! De ehhez, alapvető szemlélet-, paradigam-/para-"dogma"-váltásra lenne szükség, amíg nem késő!


Baráti üdvözlettel:

--
Péteri László
okl.ép.mérnök, egyetemi tanársegéd
ny.min.vez.főtanácsos, belkereskedelmi-
idegenforgalmi szakértő

mobil: +36 30 319 2033

Dokumentumok és képek:
Dátum: 2010. October 04. Monday, 08:41 Szerző: realzoldek
 
Kapcsolódó linkek
· Cikk keresés: Vízügyek
· Írta: realzoldek


A legolvasottabb cikk ebben a rovatban: Vízügyek:
Rajna-Majna-Duna transzkontinentális víziút - Európai és a magyar Duna Stratégia

 
Cikk értékelése
Átlagolt érték: 0
Szavazat: 0

Értékeld ezt a cikket:

Kiváló
Nagyon jó
Jó
Átlagos
Rossz

 
Beállítások

 Nyomtatható változat Nyomtatható változat

 Küldd el levélben! Küldd el levélben!

 
Kapcsolódó rovatok

Vízügyek



Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.29 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::