Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók


Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
Mit akarnak a Vajdaságban?
VízügyekA Tisza nemzetközi hajóúttá nyilvánítása.

Tisztelt Professzor Asszony! Kedves Edit!

Köszönettel vettem sms-en küldött, sürgős tájékoztatás kérését, a Tisza nemzetközi státuszát érintően. Nagy örömömre szolgál, hogy a Vajdaságiak kérni akarják a Tisza nemzetközi hajóúttá nyilvánítását.

Kérése alapján soron kivül megkerestem a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium illetékesét (Marton Tamás), akitől rövid úton az alábbi, aktuális tájékoztatást kaptam:

- A korábbiakban a magyar közlekedési kormányzat részéről már felmerült a Tisza nemzetközi hajóúttá nyilvánítási szándéka, erre vonatkozón kormányelőterjesztések készültek, ill. a Tisza-menti országok illetékeseivel előzetes egyeztetések folytak.
- Az összes érintett Tisza-menti ország támogatta a kezdeményezést (Ukrajna, Románia, Szlovákia, Magyarország, Szerbia)
- A magyar közlekedési kormányzat kormány-előterjesztésének elfogadását az akkori Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium / KvVM, majd jogutóda a Vidékfejlesztési Minisztérium / VM merev ellenállása - "mondva-csinált", szubjektív, környezet-, és természetvédelmi szempontokra való hivatkozással - megakadályozta!

Ezt a jelenlegi "patt-helyzet"-et kimozdíthatná a holtpontról a Vajdasági kezdeményezés.

Az Európai Unió Duna Régió Stratégiája / EUDRS kapcsán a jóváhagyott 4 fő cél, és a 11+1=12 fő prioritáson belül, különösen a PA1a., PA2. és PA4. sz. prioritásokhoz kapcsolódóan - a kijelölt fő-koordinátorokon, ill. nemzeti kapcsolattartókon keresztül, és/vagy közvetlenül, az Európai Bizottság / DG REGIO felé, diplomáciai úton, lenne célszerű kezdeményezni a Tisza bekapcsolását az európai nemzetközi víziút-hálózatba!

Sok sikert kívánunk a fenti kezdeményezéshez, amelyhez remélhetőleg, a korábban kezdeményező Magyarország is - előbb-utóbb - csatlakozni fog!
Remélem, hogy ezt még megérem!

Baráti üdvözlettel:


--
Péteri László
okl.ép.mérnök, egyetemi tanársegéd
ny.min.vez.főtanácsos, belkereskedelmi-
idegenforgalmi szakértő

mobil: +36 30 319 2033

Utóirat: tájékoztatásul mellékelek néhány témához kapcsolódó korábbi és aktuális dokumentumot! Ezek közül Lovas Attila, a Közép-Tiszai Vízügyi Igazgatóság vezetőjének, Ingolstadtban tartott előadását, és a Szolnokon megalakult "Tisza-völgyi Műhely"-t,valamint a Nemzetközi Tisza Bizottság létrehozására vonatkozó kezdeményezésüket emelem ki!

Dokumentumok és képek:



Dátum: 2012. April 10. Tuesday, 20:31 Szerző: realzoldek
 
Kapcsolódó linkek
· Cikk keresés: Vízügyek
· Írta: realzoldek


A legolvasottabb cikk ebben a rovatban: Vízügyek:
Rajna-Majna-Duna transzkontinentális víziút - Európai és a magyar Duna Stratégia

 
Cikk értékelése
Átlagolt érték: 0
Szavazat: 0

Értékeld ezt a cikket:

Kiváló
Nagyon jó
Jó
Átlagos
Rossz

 
Beállítások

 Nyomtatható változat Nyomtatható változat

 Küldd el levélben! Küldd el levélben!

 
Kapcsolódó rovatok

Vízügyek



Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.27 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::