Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók
1856
1856. március 30. A krimi háborút lezáró párizsi békekongresszuson több pontban foglalkoztak a Duna torkolati szakasza hajózhatóságának kérdésével. A folyó torkolatánál szükséges szabályozási munkák kijelölésére és végrehajtására a szerződést aláíró hét nagyhatalom döntött az Európai Duna-bizottság létrehozásáról.

Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
Matolcsy Selyem útról szólt Kecskeméten
Szociális piacgazdaság
Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter maga alágyűrte Tasó László közlekedésért felelős államtitkárt!
Szijjártó miniszter beállt a FIDESZ – KDNP frakciók ostoba politikai határozata mögé.

A FIDESZ – KDNP frakciók politikai határozatukban tiltották meg a Kormánynak vízlépcső építését a Dunán. A KORMÁNY a KORMÁNYT támogató politika fogja!

A Budapest- Belgrád vasúti összeköttetés megvalósításáról szóló döntés nem igazán, a legjobban szolgálja a haza érdekeit.
Matolcsy Selyem útról szólt Kecskeméten. Matolcsy nyilatkozatának az előzménye, hogy Fellegi Tamás a második Orbán kormány fejlesztésért felelős minisztereként, a magyar - kínai kapcsolatokért felelős kormánybiztos nyilatkozatot írt alá Yang Jiechi kínai külügyminiszterrel a légi és folyami közlekedés fejlesztéséről.
A reális zöldek szerint Budapest –Belgrád vasúti összeköttetést meg kellett volna előznie a Duna, hazai szakaszán a Duna Bizottság által ajánlott hajózási paraméterek biztosítása.
A Tasó László által vezetett közlekedésért felelős államtitkárság kénytelen volt a külgazdaságért és külügyért felelős tárcának Szijjártó Péter miniszter által kijelölt megalkuvó sorba beállni. Ezt a reális zöldek nehezményezik, nem a legjobb szakmai döntés született, Szijjártó külügyminiszter önmagának igen, a hazának nem a legjobbat tette.
A Fellegi Tamás által jegyzett nyilatkozat szorosan egybe cseng azzal a magyar-kínai közös érdekkel, hogy Magyarország legyen Kína számára a kapu az EU tagállamok felé. Ennek szolgálatára a Duna a legalkalmasabb, a folyami hajózás magyar sorskérdés.
A gazdaságföldrajz angol irodalmában a hazánkhoz hasonló helyzetű országokat a „landlocked” jelzővel minősítik. Ez azt a hátrányt fejezi ki, hogy a kontinens belsejébe „bezárt” országnak nincs tengeri kijárata, kikötője, ezért termékeit, a gabonát csak a kontinensen belüli, nagyságrendekkel költségesebb földi szállítással tudja a világpiacra juttatni. A bezártság megszüntetése tehát a „bezárt” ország gazdasági fejlődésének, versenyképességének előfeltétele.

Fontos lenne, hogy a Duna, mint az Európai 7. számú közlekedési korridor az áruszállítások számára környezetbarát módon rendelkezésre álljon. Ez a feltétel csak akkor teljesülhet, ha a Duna Budapest feletti szakaszán VI.B, Budapest alatti szakaszán VI.C hajózási paraméterek létesülnek, mint ezt a Magyarország Országgyűlés törvényben deklarálta és Magyarország a nemzetközi szerződésekben is vállalt.
A VI.B és VI.C hajózási paraméterek a Dunán, környezetbarát módon csak vízlépcsők építésével biztosítható.



Dátum: 2016. September 15. Thursday, 21:21 Szerző: realzoldek
 
Kapcsolódó linkek
· Cikk keresés: Szociális piacgazdaság
· Írta: realzoldek


A legolvasottabb cikk ebben a rovatban: Szociális piacgazdaság:
Juhos László interjúja Gyenge Katalin vállalkozóval

 
Cikk értékelése
Átlagolt érték: 0
Szavazat: 0

Értékeld ezt a cikket:

Kiváló
Nagyon jó
Jó
Átlagos
Rossz

 
Beállítások

 Nyomtatható változat Nyomtatható változat

 Küldd el levélben! Küldd el levélben!

 
Kapcsolódó rovatok

Szociális piacgazdaság



Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.23 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::