Varga Mihály miniszter úr részére |
|
Varga Mihály úr miniszter
Tisztelt Miniszter úr!
A reális zöldek honlapján közzé tételre került a hétfőn a III. kerületben sorra kerülő rendezvény meghívója.
Emlékeztetem Miniszter urat, hogy a II. kerületben Szalma Botond társaságában a Duna hajózhatóságának nemzet érdekében való meghatározó fontosságáról tájékoztattuk Miniszter urat, mint a II. kerület képviselőjét.
Pekingben a hajózás fontosságáról Orbán Viktor miniszterelnök, 2017. május 15-én szólt. Budapesten a Miniszterelnök úr a rádiónak 2017. május 19.-én adott interjújában már elfelejtette a hajózás fontosságát megemlíteni.
Miniszter úr sem tett semmit a hajózás érdekében, sőt …….
A reális zöldek civil szervezet tagjai körében létezik egy szent akarat, tesznek a haza javára, szemben a Kormány néhány tagjával.
Egyenesen kötelességünknek tartjuk, hogy a Kormány stratégiáját érintően új szempontokat előhozzunk.
Mi úgy gondoljuk, ehhez megvan a teljes jogunk, gondolatszabadság alkotmányos jog.
Budapest – Belgrád összekötése.
A két főváros összekötésének áruforgalom kiszolgálása céljából, legkisebb környezeti terheléssel járó közlekedési eszköze a hajó.
A kínai hitel kijárása nem a Budapest – Belgrád vasút megépítésére céljából történt!
A külső költségek szempontjából a belvízi hajózás teljesítménye - különösen a környezetszennyezés és a munkabiztonság szempontjából - jobb bármely más közlekedési módénál. A kevésbé energia érzékeny, tisztább és biztonságosabb közlekedési módokra való áttérés egyik meghatározó iránya a belvízi személyszállítás és teherfuvarozás részarányának növelése a közlekedési munkamegosztásban. Az Európai Unió célja, hogy megerősítse a belvízi hajózás versenyhelyzetét a közlekedési rendszerben, és megkönnyítse a belvízi hajózás integrációját az intermodális logisztikai láncba. Az Európai Bizottság ezért indította útjára 2006-ban a belvízi szállítás előmozdításáról szóló, hét éves NAIADES cselekvési programot,
E forrás igénybevételét az egymást váltó kormányok elmulasztották!
Fellegi Tamás abban egyezett meg a kínaiakkal, hogy kölcsönt hazánknak a Duna Budapest alatti szakaszának zavartalan hajózhatóságának a megoldása céljából adnak.
Tasó László, a közlekedésért felelős államtitkár mondta:
„Ha már egyszer megadatott nekünk, használjuk is ezt a csodálatos kék szalagot. Ha sikerül bekötnünk a Dunát a Rajna - Majna hajózási hálózatba, akkor a tengeri kikötőkbe beérkező áru olcsóbb és környezetkímélőbb úton tud majd eljutni célállomására." (Tasó László, államtitkár; Épülő Magyarország)
Az Államtitkárnak a nyilatkozata a beosztásába került.
Ezt írtam Főnagy János úrnak:
Fónagy János úr
államtitkár
Tisztelt Államtitkár úr!
A reális zöldek fontosnak tartják vasút hálózat fejlesztését.
Szijjártó Péter miniszter indoklását, hogy Koper kikötő elérését a Budapest - Belgrád vasútvonal fejlesztése elősegítené, nem tartjuk szerencsés nyilatkozatnak.
A Szlovéniában lévő KOPER kikötő távolabbra van Belgrádtól, mint Budapest - Belgrád közötti távolság. Szlovéniába, Horvátországon vezet az út!
Államtitkár úr kedves figyelmébe ajánlom a reális zöldek honlapján közzé tett írásokat. Fontosnak tartom, hogy a szakértelem szerepe és tisztelete érvényesüljön, a rögtönzések helyett.
http://www.realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=4487
http://www.realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=4486
Üdvözlettel: Juhos László, reális zöldek elnöke
Tisztelt Juhos úr! Kedves László!
Figyelemfelhívásodat nagyon köszönöm.
Üdvözlettel:
Fónagy János
Várom Miniszter úr megtisztelő válaszát.
Biztosítom Minisztere urat, hogy a fentiektől függetlenül a 2018-as kampányban számíthat a reális zöldekre, annak ellenére, hogy 1992 óta létező reális zöldek annyi méltatlanságot nem szenvedtek el, mint 2016 óta.
A Kormány egyes tagjai azokkal szemben viselkedik ellenséges módon, amelyek a nemzet javára igyekeznek tenni.
Juhos László, reális zöldek elnöke, Reális Zöld valóság internetes újság főszerkesztője
.
|
|
Dátum: 2017. May 20. Saturday, 22:27 Szerző: realzoldek |
|
|
|
|
| |
|
Átlagolt érték: 0 Szavazat: 0
|
|
|
|
|
|
|