Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók


Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
Szabó Marcel és Horváth Attila, KARC FM rádió, 2018. január 14-én sugárzott ...
Közéleti magazinSzabó Marcel és Horváth Attila, KARC FM rádió, 2018. január 14-én sugárzott műsorszolgáltatásában riport alany volt.

Mészáros Csaba véleménye a két alkotmánybíró szerepléséről.

------------------

Most volt időm meghallgatni a rádióműsort. Tekintettel arra, hogy jogászok az urak, így a műszaki és gazdasági dolgokról tett nyilatkozataikat elnézéssel lehetne kezelni, ha ezt nem nyilvánosan teszik. Nem tudom, hogy milyen a hallgatottsága ennek a rációnak, de a két nyilatkozó által mondottak alkalmasak a hallgatóság félrevezetésére. Persze, az embereket túlzottan nem lehet félrevezetni, mert őket ez a téma már rég nem érdekli, így nem is tudnak róla semmit. Ezt sajnos az egyetemi hallgatóság tájékozatlanságából adódóan merem mondani.

Ami a szovjet hadihajók Dunán való mozgási lehetőségeinek javítását illeti, az ezzel kapcsolatos fejtegetések egyenesen a kabaré műfajába tartoznak. Komoly jogi szakemberek szájából hallani ezeket megmosolyogtató, de egyben elkeserítő is.

Szántó Georgina kérdései több szakértelmet sugallnak részéről, mint akiket "szakértőként" kérdezett, de időnként mellébeszélve, egyoldalú és laikus válaszokat kapott. Szegény, megboldogult Zigány professzor mondta ábrázoló geometria előadáson: "Ez annyira világos, mint az, hogy ha a jogásznak szarva volna, akkor szarvasmarha volna, de mivel nincsen szarva, így csak közönséges marha!" Az említett urak természetesen kivételek.


Én mást nem tehetek, minthogy az egyetemen terjesztem az igazságot ebben a témában, amíg a Jóisten ad erőt és lehetőséget.


Baráti üdvözlettel:

Mészáros Csaba

--------------------------

A Bős-nagymarosi Vízlépcső rendszer, közöz létesítésre és üzemeltetésére, 1977-ben létező északi szomszédunkkal a Magyar Népköztársaság 1977-ben kötött kormányközi szerződést.

A SZERZŐDÉST a Magyar Országgyűlés 1992-ben egyoldalúan felmondta.

A Törvényhozó a SZERZŐDÉST annak ellenére egyoldalúan felmondta, hogy az Antall kormány programjában a Duna hajózhatóságáról a következő állt: „A Duna-menti népek közötti szoros együttműködés szükségét a magyar politika nagyjai a történelem során ismételten felvetették. Magyarország földrajzi fekvése miatt is központi szerepet játszhat a Duna-térség országai, népei közötti együttműködés – eddigiekben részben szándékosan figyelmen kívül hagyott, részben az európai kettéosztottság miatt korábban meg nem valósított – előmozdításban. Budapest, jelenleg is székhelye a Duna Bizottságnak, mely 1992. áprilisában tartotta legutóbbi 50. ülésszakát. Ennek napirendjén a Szovjetunió és Jugoszlávia felbomlásának a Duna –menti együttműködésre való kihatásai, az utódköztársaságok tagsági helyzete, valamint a tagságot eddig nem kapott Németország bekapcsolódása szerepelt. A Duna – mint fontos európai összekötő kapocs jelentősége – tovább növekszik a Duna –Majna –Rajna csatorna 1992. szeptemberre várható megnyitása révén. Magyarország alapvető érdeke, hogy aktív és kezdeményező szerepet játsszék a dunai együttműködés további szervezésében és fejlesztésében.”

Az Antall kormány tisztában volt a zöldek által képviselt hazugsággal, képtelen volt velük leszámolni, nem volt meg hozzá a politikai támogatottsága.

Szigetköz vízpótlását Antall József miniszterelnök a dunakiliti hajózsilip szegmenstáblájának szabályozásra felhasználásával kívánta biztosítani. (Új Magyarország 1993. április 30)



Dátum: 2018. January 19. Friday, 08:57 Szerző: realzoldek
 
Kapcsolódó linkek
· Cikk keresés: Közéleti magazin
· Írta: realzoldek


A legolvasottabb cikk ebben a rovatban: Közéleti magazin:
Góg és Magóg fia helyett, Kun Béla unokája

 
Cikk értékelése
Átlagolt érték: 0
Szavazat: 0

Értékeld ezt a cikket:

Kiváló
Nagyon jó
Jó
Átlagos
Rossz

 
Beállítások

 Nyomtatható változat Nyomtatható változat

 Küldd el levélben! Küldd el levélben!

 
Kapcsolódó rovatok

Közéleti magazin



Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.22 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::