|
|
|
|
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői |
|
|
|
|
|
|
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői |
|
|
|
|
|
|
|
Évfordulók 1988 1988. április 17-én a FIDESZ tagjai a Kisrabló étteremben gyülekeztek. Önvédelmi Bizottságot állítottak fel, valamint szóvivőket választottak. Szóvívó lett: Bayer Zsolt, Fodor Gábor, Németh Zsolt, Orbán Viktor, Rácz András, és Sztilkovics Szávó.1985 1895. április 17.
A Főváros Törvényhatóság Közgyűlésének határozata alapján megkezdték a káposztásmegyeri vízmű harmadik szakaszának megépítését, mely naponta 60 000 m3 vízhez juttatta a fővárost.
Évforduló naptár
|
|
|
|
|
|
|
Zöld Válasz |
|
|
|
|
|
Elnökségi meghívó 2016. január 15. |
|
|
|
|
|
|
|
A cikkből nem derül ki, hogyan lopnak többet a szlovákok? |
|
(A magyarok csak csirke tolvajok!)
A kérdés azt követően érkezett, hogy közzé tettük „EU-s pénzek intézményes lopása folyik”
Válasz:
A Donauregionen projekt teljes költségvetése közel egy millió euró.
A projektben résztvevő 10 partner hat országból állt össze.
Partnerek:
Szlovák Köztársaság Építésügyi és Regionális Minisztériuma,
Bajor- Környezet-, Egészség- és Fogyasztásvédelmi Minisztérium,
Régiókutatási Központ,
Pozsony Megye Önkormányzata,
Nyitra Megye Önkormányzata,
Területfejlesztési Tudományos Egyesület,
Pest Megye Önkormányzata,
Bulgáriai Önkormányzatok Országos Szövetsége,
INCD URBANPROIECZ BUCHAREST,
Szerb Köztársaság Területfejlesztési Ügynöksége.
A projekt menedzsere Németh Tibor, a Szlovák Köztársaság Építésügyi és Régiófejlesztési Minisztérium munkatársa.
A fentiekből érzékelhető, hogy a szlovákok közelebb vannak a tűzhöz, mint a magyarok.
Szlovákia számára előnyt jelent, hogy a Duna Pozsony Budapest közötti szakaszán a Duna Bizottság elvárása szerint hajózási paraméterek nem biztosítottak. Ukrajna felül érkező árú forgalom Pozsonyig tengelyen érkezik, és Pozsonyban kerül hajóra.
Pozsony számára az is előny, hogy a nyugat európai yacht turizmus Budapestet nem képes elérni.
Pozsonyban két yacht kikötő is épült, az elmúlt években.
Most, hogy Románia és Bulgária EU –s tagállam lett Románia és Bulgária számára elemi érdekként jelentkezett, hogy a két ország hajóflottája Nyugat –Európát elérje.
Szlovákia élére állt a két balkáni állam jogos törekvésének, meghatározó a fenti projekt munkájában.
A nagy trükk az egészben az, hogy az ostoba magyar hozzáállás következtében a projekt semmiben sem hozza közelebb a Duna Budapest- Pozsony közötti szakaszának hajózási paramétereinek biztosítását.
Azzal, hogy a projektben résztvevő magyar szakértelem ((Területfejlesztési Tudományos Egyesület) beáll a magyar politika széljárásába, nem vállalja az a szakmai igazságot, hogy a Duna magyarországi szakaszán a hajózási paraméterek három vízlépcső építésével oldható meg környezetbarát módon, addig Veres és társai a reális zöldek szerint gerinctelen emberek, de csupán csirke tolvajok a szlovákokhoz képest.(Zöldike)
|
|
Dátum: 2008. June 27. Friday, 10:15 Szerző: realzoldek |
|
|
|
|
| |
|
Átlagolt érték: 0 Szavazat: 0
|
|
|
|
|
|
|
Kapcsolódó rovatok
|
|
|
|
|
|
Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.
Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu
PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Oldalkészítés: 0.22 másodperc
:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::
|