A baloldal felelőssége!
Dátum: 2010. November 19. Friday, 14:43
Rovat: Közéleti magazin


A Dunán északi szomszédunkkal közösen tervezett kaszkád vízlépcsőrendszer beruházásból a baloldal szállt ki és okozott 2000 milliárd forint kárt Magyarországnak.
Esélye nem lett volna a baloldalnak a vízlépcső beruházásból kiszállnia, ha a konzervatív újságírók egy népes csoportja a közvélemény agymosásában nem jeleskedik, nem szolgálja ki a baloldalt.


Ezúttal nem az újságírók felelősségéről szólunk, hanem Mádl Ferenc és Sólyom László köztársasági elnököknek a vízlépcsőről alkotott téves nézetire emlékeztetünk.

Sólyom Lászlót röviden intézzük el. Amikor tudomásunkra jutott, hogy a FIDESZ Áder János vezetésével a Védegylet jelöltjét javaslatba hozza az államfői posztra a reális zöldek közleményben figyelmeztetett: Nemzeti sorstragédia lenne, ha a Magyar Országgyűlés egy volt Duna – Körös mozgalmárt Államfőnek megválasztana.

Sólyom megválasztása köztársasági elnöknek, nem a FIDESZ bűne, hanem az MSZP bűne!
Feles szavazást elveszteni kormányoldalnak bizonyíték arra, hogy a szocik alkalmatlanak a kormányrúd kézben tartására. Most van idejük ezen a szociknak elmélkedni.

A reális zöldek egyetértenek Lázár János a FIDESZ frakcióvezető vélekedésével Sólyom Lászlót bírósági úton felelősségre kell vonni hivatali ideje alatt elkövetett bűneiért.
Mádl Ferencről mindenki tudja magánemberként konzervatív beállításágú és katolikus, hívő ember.

Az már nem annyira ismert Mádl Ferencről, hogy a rendszerváltás előtt a tengerentúl igénybe vették jogi tudását.
Nem állítjuk, csupán feltételezzük, Mádl Ferenc tengerentúli munkássága hozzájárult, hogy az Antall kormány minisztere lett.
Még ebben sem találunk semmi kivetnivalót.
Abban már igen, hogy Mádl Ferenc egy árva szóval nem utal a Magyar Szemlében, annak 1998. 1-2 számában megjelent írásában az Antal kormánynak a Duna hajózhatóságára vonatkozó nézetétére, hanem helyette hosszan tartó a vízlépcsőről szóló fejtegetéseivel untatja a Magyar Szemle olvasóját.

Az Antall kormány programjában a Duna hajózhatóságáról a következő áll: „A Duna-menti népek közötti szoros együttműködés szükségét a magyar politika nagyjai a történelem során ismételten felvetették. Magyarország földrajzi fekvése miatt is központi szerepet játszhat a Duna-térség országai, népei közötti együttműködés – eddigiekben részben szándékosan figyelmen kívül hagyott, részben az európai kettéosztottság miatt korábban meg nem valósított – előmozdításban. Budapest, jelenleg is székhelye a Duna Bizottságnak, mely 1992. áprilisában tartotta legutóbbi 50. ülésszakát. Ennek napirendjén a Szovjetunió és Jugoszlávia felbomlásának a Duna –menti együttműködésre való kihatásai, az utódköztársaságok tagsági helyzete, valamint a tagságot eddig nem kapott Németország bekapcsolódása szerepelt. A Duna – mint fontos európai összekötő kapocs jelentősége – tovább növekszik a Duna –Majna –Rajna csatorna 1992. szeptemberre várható megnyitása révén. Magyarország alapvető érdeke, hogy aktív és kezdeményező szerepet játsszék a dunai együttműködés további szervezésében és fejlesztésében.”(Zöldike)

Kapcsolódó írásaink:

http://realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1880
 
http://realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=850
            
http://realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1847






A cikk tulajdonosa: Reális Zöldek Klub
http://realzoldek.hu

A cikk webcíme:
http://realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1938