Közlekedés a Dunán
Dátum: 2013. July 22. Monday, 22:04
Rovat: Közéleti magazin


Legyenek munkanélküliek a 2014-es választások után a politikusok, javasolják a reális zöldek.
A Jobbik Magyarországért mozgalom politikusainak a kivételével arra van szükség, hogy minél több munkanélküli politikusa legyen a mi országunknak.

A rendszerváltás óta a politikusok gátlástalanul becsapják a választókat!
Állításunkat a vidéken és a fővárosban élők egyaránt érzékelhetik. A vidéken élők azzal, hogy a rendszerváltással elvesztettük azt a komparatív előnyünket, amit az olcsó vízi szállítás adott a mezőgazdaságnak. A Duna-kör által befolyásolt magyar politikum a rendszerváltás óta nem tudott a Duna hajózhatóságát biztosító, a vízlépcsőkkel, azonos paraméterekkel rendelkező alternatív megoldást biztosítani a Dunán. Ha a vízi szállítás európai léptékkel rendelkezésre a magyar gabona felesleg olcsón kiszállítható lenne az országból.
A Budapesten élők pedig azzal, hogy a Duna alacsony vízállása miatt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) D11-es és D12-es menetrend szerint közlekedő hajói hétfőtől nem érintik a Haller utcai és Meder utcai kikötőket.
Európa folyóin a hajózáshoz szükséges vízszintet évszázadok óta keresztgátakkal és a melléjük épített hajózsilipekkel biztosítják. A kotrás, a sarkantyúzás, mederstabilizáció, hajólift, mint kiegészítő megoldás kerül alkalmazásra. A keresztgátak további előnye, hogy azokba amióta Jedlik Ányos megalkotta a dinamót, olyan villanytelepeket tehetünk, amelyek ingyen üzemanyaggal szolgáltatnak villamos energiát. Ennek is köszönhetik a szlovákok, hogy sokkal rosszabb helyzetből indulva lekörözték Magyarországot.









A cikk tulajdonosa: Reális Zöldek Klub
http://realzoldek.hu

A cikk webcíme:
http://realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=3236