Varga Mihály miniszter úr válaszára várnak a reális zöldek
Dátum: 2017. July 24. Monday, 11:29 Rovat: Közéleti magazin
Tisztelt Sajtó Osztály!
Varga Mihály miniszter úr Asztanában szorgalmazta egy V4-Közép-Ázsia együttműködési platform kialakítását.
Kérdezem a Miniszter urat, hogy tudja-e Miniszter úr, hogy Csehország felújítja három hamburgi kikötőjét, amelyeket a versailles-i szerződés alapján 1929-ben 99 évre kapott használatra a korabeli Csehszlovákia.
Várom a Miniszter úr megtisztelő válaszát.
Juhos László, főszerkesztő, Reális Zöld Valóság internetes újság
Okos ország, okos város. Csehország felújítja három hamburgi kikötőjét, amelyeket a versailles-i szerződés alapján 1929-ben 99 évre kapott használatra a korabeli Csehszlovákia.
Prágában, a Moldva folyón naponta turisták ezrei hajókáznak, a hajókat zsilipekkel emelgetik, süllyesztik a folyón, a duzzasztott szakaszoknak megfelelően.
A kukoricát repülőgéppel szállítjuk Kínába?
A magyar-kínai gazdasági kapcsolatok elősegítése céljából a kínaiak a Duna Budapest alatti szakaszának a hajózhatóságát javasolták.
Budapest- Belgrád közötti vasút projekt lett belőle.
Szijjártó Péter miniszter úgy gondolja Belgrádból a tengert Szlovénia kikötővárosában Kopernél érjük el.
A külső költségek szempontjából a belvízi hajózás teljesítménye - különösen a környezetszennyezés és a munkabiztonság szempontjából - jobb bármely más közlekedési módénál. A kevésbé energia érzékeny, tisztább és biztonságosabb közlekedési módokra való áttérés egyik meghatározó iránya a belvízi személyszállítás és teherfuvarozás részarányának növelése a közlekedési munkamegosztásban. Az Európai Unió célja, hogy megerősítse a belvízi hajózás versenyhelyzetét a közlekedési rendszerben, és megkönnyítse a belvízi hajózás integrációját az intermodális logisztikai láncba. Az Európai Bizottság ezért indította útjára 2006-ban a belvízi szállítás előmozdításáról szóló, hét éves NAIADES cselekvési programot,
|
|