Szalma Botond kinyírása az első Orbán kormány országlása idején kezdődött
Dátum: 2018. October 20. Saturday, 15:07
Rovat: Közéleti magazin


A szubszidiaritás elve a mi hazánkban a közszolgálati médiaszolgáltató berkeiben sérül!

A Hajós ember kinyírását folytatta a KDNP, amelyre egy lapátot a Miniszterelnök úr is rátett, Sólyom Lászlóval közösen.

Orbán Viktor miniszterelnök úr, aki meghatározó szorgalmazója Európa-Ázsia kapcsolat rendszerének szorgalmazója mondta:

„Hajó alkalmazkodik a vízhez” (Orbán Viktor , Kossuth Rádió, 2016. december 2., 07:58 óra)

Sólyom László, Magyarország zöld államfője megüzente Brüsszelnek, hogy az EU gondoskodjon arról, hogy a hajók méretét faragják a hajó tulajdonosok kisebbre, hogy azok a Duna magyarországi szakaszán képesek legyenek hajózni.

A Sólyom László, víz konferencián Zaragozában a mellére tűzte a Duna- Kör jelvényét és üzent Brüsszelbe, hogy az EU gondoskodjon a Dunám közlekedő hajók faragásáról.

A FIDESZ frakció és az első Orbán kormány felellősége nem vitatható. De hogy a harmadik 2/3 után is szőnyeg alatt a Duna hajózása az talány.

Megérett az idő Szalma Botond becsületének a helyreállítása céljából.

Az állam ott maradhatott volna a MAHART-ban, ha az első Orbán kormány országlása idején a MAHART éléről nem rúgják ki Szalma Botond vezérigazgatót.

Nem az a probléma, hogy Orbán Viktor és Sólyom László bakancsos turista mennyi ostobaságot mondott, hanem az, hogy erről a Kossuth Rádió nem adott hírt, annak ellenére, hogy Sólyom véleményétől eltérő vélemények a Duna hajózhatóságát illetően a reális zöldek honlapján tucat számban elérhetők.

Szalma Botondnak a hajósok világszövetsége alelnöké megválasztása a közszolgálatban nem kapott hír értéket!

A reális zöldek többször kérte Dobos Menyhért vezérigazgatót a Duna hajózhatóságának kiegyensúlyozott bemutatására.

Dobos úr a reális zöldek valamennyi kérését elutasította, amelyhez a MÉDIATANÁCS statisztált.

A Duna Bizottsággal a Magyar Köztársaság 1948-ban kötött egyezményt. Az Egyezmény 1948. augusztus 18-án kötetett Belgrádban és az 1949-évi XIII. törvénnyel került becikkelyezésre a Dunán való hajózás rendjének szabályozása címmel

A belgrádi egyezmény aláírói hatvan éve korábban tisztában voltak azzal, hogy a Duna Budapest feletti szakászán a hajózási feltételek biztosítása az állomok közös ügye, tehát napjainkban Magyarország és Szlovákia közös ügye. Közös ügy megbeszélésére elől az egymást váltó kormányok 28 éve kitérnek.









A cikk tulajdonosa: Reális Zöldek Klub
http://realzoldek.hu

A cikk webcíme:
http://realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=5553