|
|
Szerző |
Üzenet |
realzoldek
Újonc
Csatlakozott: Mar 08, 2007
Hozzászólások: 4748
|
Elküldve:
Hétfő Aug 30, 2010 11:55 am |
|
Baranyai Eszter úrhölgy
PR referens
Nemzeti Közlekedési Hatóság
Tisztelt Hölgyem!
Kérem, legyen kedves tájékoztatást adni a Reális Zöld valóság szerkesztőségének Göd térségében homokzátonyra futott ukrán hajó mentéséről és az ukrán vonta helyzetéről. Tudomásunk szerint a négy uszályból három futott zátonyra és egynek a mentése történt meg.
Tegnap (08.29.) Bajkó Erika a Közlekedésbiztonsági Szervezet munkatársa megerősítette, hogy a hajózási útvonalon kívül futott zátonyra az ukrán hajó.
Kérem, hogy erősítse meg, vagy cáfolja a fentieket.
Az ENSZ-EGB Folyamhajózási Bizottsága 1992. március 12-én, 30. számon meghozott határozata szerint a Duna magyarországi szakasza Szap (a bősi alvízcsatorna torkolata) és Budapest között VI/B kategóriájú nemzetközi jelentőségű víziút. A szakasznak a következő követelményeket kell kielégítenie: A Duna Bizottsági (DB) kisvízhez képest legalább 25 dm merülést lehetővé tevő vízmélység és a szabványos méretű ún. E. III úszóegység, illetve annak kötelékei 24 órás, kétirányú forgalmát lehetővé tevő 120m fenékszélesség. Az ilyen (önjáró, vagy vontatott) úszóegység 110m hosszú, 11.4m széles, teherbírása 25 dm merülés esetén 1500, 40 dm merülés esetén 3000 tonna.
Kérdezem, hogy a fenti feltételek Göd magasságában a Dunán rendben voltak-e 2010.augusztus 28-án?
Ha nem, a hatóság kinek és mikor jelezte ezt a tényt.
Tájékoztatását előre is köszönöm.
Tisztelettel: Juhos László, főszerkesztő |
|
|
|
|
|
|
Következő téma megtekintése
Előző téma megtekintése
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban Nem mellékelhetsz fájlokat a fórumban Nem tölthetsz le fájlokat a fórumban
|
Powered by phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group :: Theme & Graphics by Daz :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com ::
Időzóna: (GMT +1 óra)
|