Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók


Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
Koncepciós per
MédiaA koncepciós per olyan büntető per, amely a vádhatóság és a bíróság jogellenes együttműködésével, koholt, hamis vagy hamisított bizonyítékok alapján állapítja meg, a bűncselekmény elkövetését a vádlott terhére.

A HÍR TV RIASZTÁS műsorszolgáltatása számolt be arról (2020. március 17.), hogy Jurij C. ukrán kapitány elleni pert a védelem koncepciós pernek minősítette.

Az adást követően az alábbi üzeneteket küldtem a RIASZTÁS szerkesztőségének:

1.

Riasztás Szerkesztősége részére

Tisztelt Szerkesztőség

A Hableány kapitánya a Kossuth tér magasságában meggyőződött a Viking Sigyn megelőzésének a veszélytelenségéről. Ha az előzés nyilvánvalóan veszélytelen, az előzést végző az előzött hajó bármelyik oldala felől elhaladhat. Ha az előzés az előzött hajó sebességének és menetirányának megváltoztatása nélkül megvalósítható, az előző hajónak nem kell hangjelzést adnia. A Hableány a Kossuth tér magasságában a VIKING SIGYNT, a szálloda hajó baloldalán előzte meg és tovább haladása során a menetirányát nem változatta meg. (A fenti véleményem a Hajózási Szabályzat figyelembe vételével készült.)

A Hableány haladásának a menetiránya a Margit híd előtt 200 méterre lévő piros bója volt. A hajózási szabályzat nem tiltja, hogy a Margit híd két hegymenet megkezdésére kijelölt pillére között két vízi motoros (hajó) vízjármű egy időben párhuzamosan haladva kezdje meg a hegymenetet. A Hajózási Szabályzatban nem találtam ilyen tiltást. Ettől persze még lehet ilyen tiltás. A Margit híd előtti két pillér, amelyek a hegymenet kezdésére kijelölésre kerültek egymástól 80 méter távolságra vannak. Egy-egy pillér szélessége közel három méter, durván a hajózásra rendelkezésre álló szélesség 76 méternek becsülhető.

Nem igényel áramlástanhoz való értést, hogy a víz sebessége a pillér mellett a legnagyobb és távolodva a pillértől csökkenő. Ez mindkét pillérre értelmezve középen a jobb és a bal pillértől 38 méterre volt a Duna vizének a sebessége a legkisebb. De ez a legkisebb sebesség tízszerese volt a Duna átlagos sebességének. Amikor a Hableány a piros bójához ért a Szálloda Hajó 100 méterre volt mögötte, de a két hajó menetiránya egymástól jelentősen eltért, több mint ötven méterrel.

A Hableányt és a Viking Sigynt az erős keresztáramlatok, függetlenül a kormányosok akaratától a két pillér közötti távolság felező vonalára sodorta. (Juhos László)

2.

Szakértői forrás szerint a Hableány a Margit híd előtt bolyával ütközött.” (Forrás: Hír TV)

A piros bolya 200 méterre van a híd előtt. A Hableány kapitánya jobbra igyekezett a bolyát elkerülni, ekkor a Szálloda hajó már 100 méterrel volt a Hableány mögött és Jurij C. radarján az volt látható, hogy tőle balra több mint ötven méterre van a Hableány. Ez az oldal távolság a budapesti 3 km hosszú szakaszon megengedett, a radarok így vannak beállítva 50 méteres szelektivitással.

A Bíróságnak a pert követően kötelessége a Duna Bizottságot tájékoztatnia.

Keresztáramlat a Hableányt másodpercek alatt jobbra, a kér pillér közepére sodorta. (J.L.)



Dátum: 2020. March 18. Wednesday, 10:09 Szerző: realzoldek
 
Kapcsolódó linkek
· Cikk keresés: Média
· Írta: realzoldek


A legolvasottabb cikk ebben a rovatban: Média:
Zátonyra futott a Dunán Visegrádnál, és Pilismarótnál, magyar vizeken, két német

 
Cikk értékelése
Átlagolt érték: 0
Szavazat: 0

Értékeld ezt a cikket:

Kiváló
Nagyon jó
Jó
Átlagos
Rossz

 
Beállítások

 Nyomtatható változat Nyomtatható változat

 Küldd el levélben! Küldd el levélben!

 
Kapcsolódó rovatok

Média



Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.26 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::