Pozsony, a szálloda hajók Dunán való megjelenését követően jelentős kikötő ... |
|
Pozsony, a szálloda hajók Dunán való megjelenését követően jelentős kikötő fejlesztéseket hajtott végre.
Budapest alatt Belgrád is, annak ellenére, hogy Belgrád nem Duna melletti város.
Budapest semmit sem tett.
A szálloda hajók Budapesten kb. 3 kilométer hosszon parkíróznak.
Holott ésszerű lenne Budafokig, Csepeli kikötőig a kikötési lehetőséget kiterjeszteni. Budafoki lehetőség megtételére Tarlós főpolgármester személyes megbízottjának a reális zöldeknek, Békési úr társaságában volt lehetősége javaslatát megtenni a Városházán.
Mit javasoltak volna a reális zöldek, ha Kormány szóba állt volna a civil szervezettel
Az alábbi linken látható a Margit híd teljes hosszában:
http://www.realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=7882
A hegymenet megkezdésére a pesti oldalon lévő két pillér között van lehetőség
A reális zöldek javaslata a Szálloda hajók számára a Margit híd melletti két pillér legyen a „folyosó” a hegymenet megkezdésére. A mostani hegymeneti folyosó a helyi kishajók számára hegy/völgymenet számára kerüljön kijelölésre, megfelelő jelző rendszerrel.
A katasztrófa bírósági szakasza még nem zárult le. Tisztán kell látni, hogy a per végén az ítéletet a Bíróságnak kötelező a Duna Bizottságnak megküldenie.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Levelezési Osztály
Juhos László úr
részére
E-mail: juhos.laszlo38@gmail.com
Iktatószám: I-1L/ME/1671/2017
Tisztelt Uram!
Orbán Viktor miniszterelnök úrnak címzett levelét, amelyben a hajózás szerepének fontosságát hangsúlyozta, megkaptuk.
Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni Önnek azt, hogy figyelemmel követi Miniszterelnök úr nyilatkozatait, és ezáltal Magyarország Kormányának munkáját is.
Megkeresésével kapcsolatban a Miniszterelnöki Kabinetiroda Levelezési Osztálya az alábbiakról tájékoztatja Önt.
Szeretnénk felhívni a szíves figyelmét arra, hogy a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 152/2014. (VI. 6.) Korm. rend. értelmében Miniszterelnök úr valamennyi egyedi, szakmai, szakigazgatási és hatósági kérdésben az illetékes szervek, illetve szakminisztériumok álláspontjára támaszkodik, így egyéni megkeresések és igények tekintetében elbírálási lehetőséggel sajnos nem rendelkezik.
Tekintettel arra, hogy a közlekedést érintő kérdések a fent hivatkozott kormányrendelet 109. §-a alapján a nemzeti fejlesztési miniszter feladat- és hatáskörébe tartoznak, ezért tisztelettel arra kérjük Önt, hogy segítse Miniszterelnök úr munkáját azzal, hogy a megkeresésével közvetlenül az illetékességgel és hatáskörrel rendelkező Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz fordul az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Cím: 1011 Budapest, Fő u. 44-50.
E-mail: ugyfelszolgalat@nfm.gov.hu
Ügyfélszolgálat telefonszám: +36-1-795-6766, +36-1-795-3832, +36-1-795-6816
Reméljük, hogy a felelős minisztérium kimerítő válasszal szolgál majd Önnek!
Tisztelettel tájékoztatjuk Önt továbbá arról is, hogy a közmédia által sugárzott tartalmakkal kapcsolatos panaszát a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) Közönségszolgálata felé jelezheti az alábbiakban ismertetett elérhetőségeken:
Postacím: 1037 Budapest, Kunigunda útja 64.
Telefonszám: +36 1 795 5050
E-mail: kozonsegszolgalat@mtva.hu
Engedje meg, hogy mind Miniszterelnök úr, mind a magam nevében jó egészséget kívánjak Önnek!
Kobza Csilla osztályvezető asszony megbízásából, üdvözlettel:
Gyimesi Pálma
közkapcsolati referens
Levelezési Osztály
Telefon: 06 (1) 795-5000
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3.
Web: http://www.kormany.hu/hu/miniszterelnoki-kabinetiroda
Orbán Viktor úr
miniszterelnök
Tisztelt Miniszterelnök úr!
Mindenekelőtt a reális zöldek képviseletében gratulálok Bálványoson elhangzott beszédéhez.
Az Országház félemeletén, 2018. december hó végén történt személyes találkozónk, szóváltásunk keretében Miniszterelnök úr megígérte, hogy a Duna hajózása felvetésemnek utánanéz.
Miniszterelnök kedves figyelmébe ajánlom:
Adam Smith (1723-1790) NEMZETEK GAZDASÁGA
„A helyzet egyébként is az, hogy sehol sem a világon nem fejlődhet ki lényeges kereskedelem az olyan folyón, amely nem szabad sok ágra vagy csatornára, és azon kívül más nép területét is átszeli, mielőtt a tengerbe ömlik, mert hiszen az a másik nép bármikor elzárhatja a közlekedést a beljebb fekvő ország és a tenger között. A dunai hajózás igen kevés előnyt jelent Bajorország, Ausztria vagy Magyarország számára ahhoz képest, amit valamelyikük számára jelentene, ha egyedül uralná az egész folyót fekete tengeri torkolatig.”
Ennek érdekében jött létre a Duna Bizottság.
Magyarország „vitéz csomót” kötött a Duna hazai szakszára, akadályozza vízi úton való teherszállítást. Más vonatkozásban Adam Smith nem tartozik a reális zöldek kedvenc közgazdászai közé.
A Duna hajózhatóságának hazánkra nézve való fontosságát ezúttal nem kívánom részletezni, legjobban szeretném, ha Miniszterelnök úr
a reális zöldek meghallgatására kijelölné személyes képviselőjét.
Számítok Miniszterelnök úrnak a reális zöldek civil szervezetével való együttműködésére.
Budapest, 2019. július 28.
Tisztelettel: Juhos László, elnök
juhos.laszlo38@gmail.com
|
|
Dátum: 2021. May 29. Saturday, 10:49 Szerző: realzoldek |
|
|
|
|
| |
|
Átlagolt érték: 0 Szavazat: 0
|
|
|
|
|
|
|